lördag 27 februari 2010

Fullt upp med en helg utan planer..

..Ja som jag tidigare skrev så hade vi inga planer den här helgen och det såg ut att bli en lugn hemmahelg..ack så fel jag hade! men inget dåligt med det. inte alls...

Igår så var det lunch hemma hos Josephine och Jackie med Sara och Nova. Mycket trevligt och gott. Efter det vandrade vi ner en sväng på byn och hamnade sen hemma hos Sara..Dala,Tomas och Tis befann sig i stan så vi sällskapade medan.. Efter några timmar så kom vi oss hem någon gång efter fyra. Lagade en köttfärspaj till middag, bad med Arvid som jag tror måste ha fått någon gen av en fisk! Han är helt galen i vattnet! plaskar, vrider och vänder sig så det knappt går att hålla i honom, han älskar det. När man badat honom klart är det knappt hälften av vattnet kvar...haha.
Sedan vart det mest lungt i soffan, sprang över och kikade in Sandras nya lägenhet som verkligen var hur fräsch som helst. riktigt fin.

Idag hade jag planer på en shoppingtur all by my self. Men min käraste ville så gärna följa med så jag kunde ju inte neka även om jag förklarade 10 ggr minst att det skulle ta tid....Som ni kanske anar så blev inte shoppingturen så lång som jag tänkt, men desto billigare så de var ju bra! Vi kom i allafall hem med en del...Tröja/Tunika och skärp till älsk från Carlings, Stickad tröja+linne från GinaTricot, Tshirt(som jag fick för ½ priset för det var en fläck på den.),Jeansjacka,BH,Örhängen och Jeans till Arvid från H&M och så bytte vi en sparbössa som Arvid fått i doppresent till en lampa på Miaslustgård.himla fin! Och sen hämtade vi ut ett paket på lindex till Arvid. Så det blev en del ändå, jag är iaf nöjd! Skulle vilja ha ett par nya jeans men det finns inget värre än att prova jeans!
När vi sen kom hem så sov Arvid ute i vagnen medan jag storstädade. Sedan var det middag hemma hos Mamma.
I morgon väntar middag i Hällfors så så äre me den helgen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar