måndag 1 mars 2010

Skidor

..Måndag och ännu en helg är över. dom går alldeles för fort.
Idag var planen ÖF men den fick i stöpet efter att Arvid bjöd oss på en härlig sovmorgon. Han var sov bara 1 gång igår så han hade en del att ta igen..Så imorse efter att han varit vaken nån timme somnade han igen och sov drygt 2 timmar.. en riktig sömntuta! I stället för att göra ett besök i strand så begav jag mig istället ut på en tur i skidspåret. och min kropp var inte alls med på noterna, det var det jobbigaste jag varit med om!! Bra skidor, Bra före, Bra väder men nåt annat tog emot, vet inte vad men efter några fjuttiga kilometer gav jag upp och for hem..nåväl, får se det positiva, frisk luft och motion! :)

Ikväll är vi bjudna på middag. Igen! 3 dagen i rad...I morgon är det 4:e. känner mig lätt bortskämd..Köttsoppa i brån står på menyn, mums! Först blir det promenad dit, man får passa på medan det inte vräker ner snö eller är iskallt. Såg just att det skulle bli ännu mera snö ikväll..känns som det räcker nu...

Nu ska jag busa lite med Arvid, hans skratt gör en alldeles varm i hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar