fredag 12 mars 2010

gå ba

..spring för livet, näemen åtminstone gå. Jag och Arvid började morgonen med en härligt promenad runt byn, hade aldrig vaknat till liv annars. Natten var allt annat än fylld av sömn..
Sedan så fixade vi i ordning och begav oss till Vännäs. Först vårdcentralen för att lämna in sista provet sedan mot lunchen hos Sara och Nova med Jackie och Josephine också. Våfflor, himmel så gott och varför äter man det inte oftare? Grädde till och allt. Jag älskar grädde, skulle kunna äta det som fil typ...Arvid som även han kände av nattens vaka somnade gott i vagnen och jag tänkte att jag går en sväng ner på ica och så så hinner han sova, det slutade med att vi gick runt halva vännäs och sen hem till vby. Tror bestämt jag gått närmare 2 mil idag.

När vi kom hem möttes vi av en mindre trevlig syn. äckliga jävla katter. det sägs att dom har nio liv, nu tror jag dom är inne på sitt 8:onde i detta hem....nån som vill ha?

Nu längtar vi efter att älsk ska komma hem, stackarn som jobbat sen 5 i morse! I Helgen blir det nog bara mys och njuta av govädre!

tjenix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar