torsdag 4 mars 2010

tipp-topp!

..yeeeees! idag är en bra dag, bästa på länge. Känns som allt genast blev mycket lättare. älsk har fått nytt jobb! detta innebär att jag slipper söka mer jobb, slipper oroa mig för om pengarna ska räcka, slipper fundera hur och om och när, slipper gå runt och vänta på att han ska höra något från alla jobb han ringt om och även om det är himla skönt att honom hemma så är det lätt att man går runt och irriterar sig på småsaker på varandra när man är upp i varandra 24-7 så jag är gladast idag! yeees!!!

Idag har vi hunnit med öf en sväng på morgonen men älsk ringde och hade ingen nyckel hem och vår granne Pontus hade lyckats kasta sina i soptunnan..så vi åkte hem och låste upp..Sen blev det lunch och promenad med älsk. Hann väga Arvid iaf..vår älskade lill-kille! ynka 6900 g nåt..men han är ju nöjd och kissar och bajjar och KRÄKS! så känner mig ändå inte så orolig..Ska på läkarkontroll om 2 veckor så då får vi väl höra..han växer då på längden så det knakar eller så är det kläderna som krymper...haha

Sen så ska vi till Penglund och äta, innan de ska det tvättas och så ska jag lämna tillbaka dopklänningen som vi lånade. Kanske också hämta en tripp-trapp stol hos Mamma som Arvid ska prova...

Som sagt så blev det ju ingen babykväll igår, det var så sjuuuuukt mycket folk. När jag kom dit 20 min före det öppnade var det kö kanske 75-80 m nåt så jag vände på parkeringen. synd ändå hade säkert kunnat fynda men jag klarar inte av sånt där..

och ja, underbart med sol igen, kom igen nu våren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar