onsdag 3 mars 2010

Sprängd

..totalt och plötsligt! Var lite tät i näsan när jag vakna i morse men så kan det ju va ibland. Men nu känner jag mig helt överkörd! ont i hela kroppen och en rinnande näsa. Men ingen tid för kurering här inte. Ska strax iväg mot cityneona för andra gången idag. Har glömt min telefon i ersmark, ska förbi plantagen och köpa lite blommor och så babykvällen där. Grabbarna blir hemma så jag får åka solo, Sandra hade tänkt hänga med men hon kände sig inte heller pigg..men ska knapra i mig en alvedon så blir de nog bra!

Lunchen hos Linda och Maja var jättetrevlig och mycket god, usch så jag åt! Men gud så tiden går fort..i alla fall om man kikar på småttingarna.
Efter lunchen for vi och handlade på obs, man får passa på när man är i krokarna där..betydligt billigare än i vännäs. på ett blöjpaket skiljer det hela 10 kronor..jämför man med vby så pratar vi nog 50 kr! galet egentligen...

Näe, go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar