tisdag 30 mars 2010

krax krax

..lillgubbas låter som ett jag vet inte vad när han andas. rosslig och hemsk! huvva, vill inget hellre än att han ska få vara frisk. Det postitiva är väl att vi hittilst sluppit feber och snuva..Igår hade vi en riktig sjukdag och gick inte utanför dörren. Arvid sov mest och jag var rastlös nånting.9.00 var städning och sånt klart, internet funkade inte och jag låg mest bara på soffan...gick ju de me.
Idag fyller min käre lillebror 20 så vi ska dit ikväll och fira honom för andra gången. Var nämligen kalas hemma hos mamma i Söndags och nu ikväll hos pappa..Jag måste in till stan idag och köpa present, snacka om framförhållning! Ska även hämta ut lite bilder jag beställt.
I morgon var vi bjudna på lunch hos arbetskompis Sara och hennes lilla Ida men just nu ser det tyvär ut som vi blir hemma. jag hatar sjukdom! usch usch usch!

Har i alla fall hittat något som Arvid tycker är gott. Han är verkligen inte stor i maten men banan var en hit så de får vi köra mer på! :)

Nu blir de lek och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar