torsdag 25 mars 2010

sovmorgon

huuur gör man för att få fram besökare/dag osv?! hjälp mig!!

Imorse vaknade Arvid 5.00 pigg som en lärka! men jag vägrade kliva upp och la ner honom i sängen igen där han tjollrade på och somnade sedan om ända till 8.30 sov vi! underbart.
Han är feberfri och mycket piggare idag, antar att det var av sprutan som febern kom. Har hunnit prova hoppgungan som vi hämtade igår, han tyckte den var superkul!
Nu sover han igen och jag grubblar på vad vi ska hitta på idag..Ett måste är att besöka affärn för kylskåpet är verkligen tommare än tomt! Får se om jag ids fara själv eller om jag väntar till ikväll då älsk är hemma..Så drygt att bära runt på både mat och Arvid själv..

Ska leta fram lite påskpynt och även ta mig ut för att införskaffa ett påskris..:)
I morgon blir det nog storstädning och lite pyssel så..
Försökte igår med att pyssla med fot/handavtrycken där. Nu är de i alla fall gjorda men självklart passar de inte in i ramarna så nu måste dom slipas till, riktigt jobbigt..men det får bli senare. Nu är dom iaf gjorda.

Snart helg igen..kanon!

1 kommentar:

  1. Heeeeej. Hittade din sida via Fejjan :-) Kul!
    Nu har du min med, så är vi uppdaterade om varandra liv och dagar :-)
    KRam

    SvaraRadera