fredag 5 mars 2010

kiik

...Härliga underbara väder! Vi började dagen rätt tidigt imorse, jag och min snuva låg kvar en stund längre än resten av familjen men strax före 8 var det upp och hoppa! Började med att städa bort vintern (hoppas jag) och vädra sängkläder och ja allt möjligt. Sedan blev det en långpromenad och satt ute i solen och bara mådde gött. Sen så for vi en sväng till stan. Vi kikade på en ny bilbarnstol till Arvid, hittade ett par stycken på babyproffsen som såg fina ut så vi får se..Sen lämnade jag igen jeansjackan som jag köpte, var inte hundra nöjd så tänkte att jag får kika mera. Ska ju inte ha den än på ett tag så. älsk köpte nya skor på intersport där vår käre son la av världens kräka mitt på golvet och inte hade jag nåt att torka upp med så vi tassade fort därifrån...ooops!!

Nu har vi tryckt i oss Klyftpotatis, rostbiff, grönsaker och tsatziki till middag och efter det kladdkaka och grädde. MUMS! har även hunnit renbädda sängarna och bada Arvid. så nu känner jag mest för soffan ikväll och hoppas snuvan är bättre i morgon då det först väntar utedag med big jump sedan en snabbis till stan för att käka middag med sthlms-släktet och sen blir det nog hotellet på kvällskvisten..Blir nog en stressig men bra dag hoppas jag!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar