måndag 15 mars 2010

billös

..ja, inte coolt. men himmel så jag får starka ben och Arvid får mycket sömn, han älskar att sova i vagnen. Man ska ju göra det man är bra på brukar jag säga så vi började morgonen med en promenad till Vännäs och ÖF. Termometern vidade -20 men när jag väl fått på oss alla kläder och kommit iväg kändes det inte alls som - 20 och innan vi var i vännäs var jag så varm så jag höll på dö. Efter ÖF blev det ju såklart promenad hem igen. Gjorde sällskap med Sara en bit i början och sprang i kyrkbacken ikapp en annan mamma med barnvagn som jag gjorde sällskap med sista biten..Vi har fått punka på våran vagn, känns riktigt drygt..
Arvid sover fortfarande han (2 timmar drygt nu..) jag är rastlös..ska dra fram dammsugaren men fastnade här i stället.

Helgen då? Fredagkväll var väldigt lugn. vi gick i säng tidigt och tur de för vårt hjärta väckte oss vid 06.00 på lördagmorgon. Men eftersom vi var utvilade klev vi upp och drog igång med städningen..Resten av dagen tillbringade vi i Strand, både hos mamma och sen hälsade vi på Hilda och Hugo.
Sen på kvällen så var jag och Sandra hos Petra en stund sen drog dom vidare och jag drog hem.

Och så söndag, slappardag som alltid. haha

Till nåt annat nu, alla saker som jag vill köpa. Det är huuur mycket som helst. Både roliga och mindre roliga. Men pengarna ? näe..ska göra en lista och välja ut de bästa haha..Får se om de blir stan på fre för min del. älsk är ledig då för han jobbar 6-18 den här veckan, mindre kul. särskilt för Arvid som knappt hinner se han!

Näe, ska koka lite kaffe nu och peta på Arvid ;P haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar