onsdag 24 mars 2010

en lång dag

..god morgon på er! jag har en känsla att detta kommer bli en låååång dag. 06.30 pallrade vi oss upp trots att mina ögonlock var tunga som bly! Nu sover Arvid igen, hade gärna gjort detsamma men jag vet att jag isf kommer vara helt förstörd sen i så fall..Istället hamnade jag här.
Får se vad vi hittar på idag, kanske en sväng till stan eller nåt. De flesta i vår omgivning verkar vara sjuka så dem undviker vi helst. På tal om det så fick Arvid sin andra dos vaccin igår, det gick riktigt bra han var jätteduktig! Var inte så gnällig på kvällen heller..skönt. Vägde och mätade också. Trots hans mage så går han i alla fall sakta men säkert upp i vikt och det känns ju skönt. Hoppas hoppas bara att det ger sig snart. Har blivit mycket bättre iaf.

Solen försvann just, jag hoppas verkligen den kommer tillbaka! Hann knappt vara ute igår i det härliga vädret så hade tänkt kompensera det idag men..
Fick sn längtan efter att fara till fjällen! det är ändå hur lovely som helst ju. men blir inget i år, men nästa år då ska jag banne mig dit! haha

ja, har inte så mycket mer att komma med..ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar