onsdag 3 februari 2010

slappardag # 3

..Ännu en slappardag. vi kör den stilen nu mest jag och min älskade son. Dels för att det är rätt skönt men mest för att vi inte tar oss någon stanns. Som sagt så är vår bil trasig, det verkar iaf som att vi får lämna in den på fredag och förhoppningsvis går det fort att laga. Nu är det ju inte bara en sak utan tre tror jag bestämt så hela kalaset skulle väl gå på kring 5000 !!!? jag vill dö. det är typ vad jag får ut i månaden..nästan iaf. aja, bara att le och betala. jag saknar iaf bilen!

Idag var det först tänkt att vi skulle åka in till stan för att fika med några jobbarkompisar men vi tog oss ju inte dit och nån annan hade också förhinder så..Sen tänkte jag i stället fara på ÖF och "babyöppet" men kände inte för att gå både dit och hem så det blev inget annat än en promenad. Så är det ibland! Arvid har haft en halvtjinkig dag..tror han haft magknip för första gången i sitt liv! lilla hjärtat! Måste säga att jag känner mig verkligen lyckligt lottad som sluppit allt vad kolik, nattvak och sådant heter. Måste vara hemskt när ens älskling har så ont i magen...

jaja..i morgon torsdag har jag iaf lånat daniels mammas bil så vi ska och väga Arvid igen. Hoppas nu han ökat mera..Sen får jag se vad det blir mera..inga planer (som vanligt haha).
Fick föresten en fråga igår som jag aldrig tidigare fått. En kvinna undrade om Arvid var mitt första barn eller om jag hade fler hemma. (Hittilst har jag bara fått höra hur ung jag är osv, nån fler om känner igen sig?) jag visste inte om hon drev med mig eller om hon var seriös så fick knappt fram ett svar. men det blev ett flummigt ja och sen inget mer. 30 sek senare i konversationen kom jag mig för att fråga henne.. Ibland kan det verkligen bli pinsamt..

Näe, nu väntar jag på att älsk ska komma hem och äta med mig. köttbullar,mos, sås och ärtor. Arvid sover han, är inne i en riktigt sovar period.

go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar