torsdag 4 februari 2010

mat mat mat

Torsdag och äntligen så är det snart helg. I morse begav vi oss till vännäs och bvc för att kika hur lilleman växt. Lite orolig var jag måste jag säga men han hade ökat bara bra och låg fint efter kurvorna. Vårt lilla hjärta vägde 6590 g och var 66 cm lång. Nu ska vi få börja med lite smakportioner gröt så det blir spännande..annars är det mest flaskan som gäller. Det är så svårt det där med alla olika märken och sorter och allt vad det är, är ju två jäkla hyllor bara barnmat! Man blir ju alldeles snurrig..men får prova oss fram och se vad som passar herrn.. :)

Efter bvc-besöket blev det en sväng på ica för att fylla på matförrådet och tömma kontot. Alla dessa ersättningar och grötar är ju inte direkt gratis! haha..Sedan så har vi tagit en långpromenad runt brån och Arvid sover än, inte så konsitgt med tanke på att han vaknade före 7 i morse! Det har aldrig hänt..Men tror han inte kunde somna om för tutten åkte ut hela tiden, jag hade köpt fel tutte upptäckte jag så fick glatt köpa nya idag igen...typiskt!

Tandläkarn ringde mig idag.jag skulle visst vart där idag..?! haha i stället blev det den 17:e, längtar inte det minsta..minns inte sist jag var där så finns säkert något som inte är som de ska..bara att hålla tummarna! Har ingen sån där försäkring eller vad det är så blir ju intet billigt om man måste laga eller nåt..

Snart kommer älsk hem hoppas jag. Sen ska jag göra egna biffar till middag, mums! :)
Ikväll vet jag inte vad de blir..tvätta iaf..
hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar