måndag 15 februari 2010

önskelistan

Önskelista:
- Ny kamera, en bra rackare.
- Ny dator som inte laddar ur så fort man rör strömkabeln..
- Ny garderob och då menar jag inte själva garderoben utan innehållet..
- En heldag hos frissan, något nytt vore på sin plats.
- En hel massa andra materiella ting som egentligen kanske inte är så nödvändiga men "bra" att ha.
- och så klart en tidig och lång, varm sommar!

ja, om man fick en sak vore jag otroligt nöjd men det får nog vänta. all of it..men man ska ha drömmar har jag fått lära mig!

Idag måndag så har vi varit på ÖF på förmiddagen, vilket stojj och stimm! Arvid lyckades ändå på nåt vis somna mitt i allt och när vi kom hem var nog jag mer trött än han.
Efter lite lunch så blev det en promenad runt brån, hur härligt väder är det inte?! Underbart. Sedan har jag börjat med tvätten, ena tvättmaskinen är trasig, självklart den nya och bästa så blev lagomt läss innan jag ens börjat men..2 maskiner kvar.

Ikväll blir det lugna gatan. Måste kanske inte till Vännäs för att köpa mat till lillkillen och lite annat..

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar