torsdag 11 februari 2010

10.02.11

..åhå..Just satt mig ner för första gången idag känns det som. Druckit en kopp kaffe och lyxat till de med en muffins efter att jag städat toan, dammsugat och torkat golven + en långpromenad runt brån, pust! så nu har Arvid lagt sig för tupplur #3 idag. Han vaknar mycket tidigare nu på mornarna och ja, rutinerna är inte riktigt där än..men snart tror ja.
I alla fall så, vilket väder! Underbart..humöret får sig en riktigt sving..det ENDA negativa med att solen kommer fram är allt damm och katthår som plötsligt flyger runt i lägenheten och så våra minst sagt smutsiga fönster.....men det tar jag så gärna.

Igår blev det en tripp till stan. Farmor bjöd på lunch sen promenixa vi ner till stan och kika lite, fick nya dricksglas av Farmor sen köpte jag en ny masacara och örhängen och pysselpapper. haha

I morgon är de fredag och helg igen! grejt grejt..På schemat står lunch här med Sara, Nova, Josephine och Jackie kommer bli trevligt värre! Sen väntar en kväll i sällskap med gamla goda vänner vilket också kommer bli trevligt! Lördagen är jag och Arvid solo, älsk ska ut med skoter och sånt så får se vad vi hittar på. Söndagen, alla hjärtansdag och allt ( kan inte påstå vi firar den dagen nå mycket men) . Vi ska iaf göra bort dopsamtalet, bara en vecka till dopet! shiet. Så hur som ser jag framemot helgen, big time! :)

Mera Kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar