måndag 22 februari 2010

LAT

..Imorse när jag vi vaknade blev det förstås mys i sängen och hockey. Med hela familjen! kan inte bli bättre. Hade tänkt fara på ÖF men blev väääldigt lat och blev sittandes hemma i stället, ångrar mig lite grann nu. Men älsk har tagit bilen och farit till stan för att fixa lite grejer och Arvid sover igen så. Jag har försökt beställa kläder från HM men det var typ 3 saker som fanns rätt storlek och de skulle komma i slutet av maj så jag blev ruskigt anti och kryssade ner hela skiten! billigt och bra ;)

I em ska jag till tandläkaren. efter att avbokat 2 tider så har jag nu inga ursäkter. det var år sen jag var där sist så jag gruvar mig för att det kommer bli dyrt, har verkligen inte lust att lägga ut en endaste krona på sånt där tråkigt! men vi får väl se..Annars blir nog dagen rätt lugn. Kanske går att ta sig ut på en promenad..

så äre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar