lördag 13 februari 2010

dom gick och gick och gick..

..Upp och ner, ner och upp. Vad hände med humöret?! just nu känner jag mig i ofas med mig själv.
Sitter och äter " middag " solo som består av en kopp varm choklad och två husmans, glammig lördagsmiddag, hell no! Arvid ligger och ska sova middag men verkar ha fult upp med att snacka med fiskarna som hänger ovanför hans säng..Han är inte heller riktigt in the mood idag..Sådan mor, sådan son? haha

Idag började jag dagen efter 3½ timmes sömn, medvetslös. Men vi låg kvar i sängen och halvsov till 9 någon gång. Sedan frukost och så åkte dammsugaren fram igen! Dammet tar aldrig slut..
Sedan blev det lååååångpromenad med Sussi, Broarna runt (ca1mil) sedan hem till henne och fika och sedan hem. Jag känner mig rätt mör, men skönt att va ute i de goe vädret!

jag vill att min gubbe ska komma hem.gärna med ett kilo godis. puss!

1 kommentar:

  1. åh, tack elina! jag hörde att pontus kläckt nyheten :) hur mår ni? har hört rykten om att ni har världens vackraste barn- och det stämmer verkligen när man ser bilderna. kram på dej!

    SvaraRadera