måndag 8 februari 2010

Zzz

..Måndag! Uppstigning vid 7.30 nåt..eller vi vaknade iaf då. Arvid sover inte riktigt lika länge på morgonen längre..men sover desto mer på dagen och natten. Men sovrutinerna är rätt så obefintliga just nu när han byter mat och håller på. Just nu äter han Flaska,bröstmjölk och gröt. haha Men snart så försvinner nog en av dem så då återstår flaska och gröt. Han älskar gröten och blir helt tokig när han inte får mera än några fjuttiga skedar. haha Fick idag göra en sån där onödig investering bara för att jag tidigare köpt en för liten nappflaska som inte räcker till längre..Varför inte bara köpa den större modellen direkt?! aja..typiskt mig.

På förmiddagen var vi iaf på ÖF och träffade lite nytt och gammalt folk. Arvid var en aning trött och sov en stund där men det var trevligt iaf så blir nog fler gånger. Har typ varit där en gång tidigare..Men känns bättre att följas dit som idag, hatar att komma in där själv som en idiot.. haha!

Nu så har vi varit på en promenix och Arvid soverigen) i vagnen. Förhoppningsvis sover han en längre stund nu..Sedan väntar tvätt ikväll och så har jag tänkt ta på mig skidorna och åka nåt varv i byns spår..Premiär för i år så frågan är hur det ska gå..Kom ju som igång med springningen ett tag men nu när jag varit snuvig och så har jag blivit lat igen..så nu är det dax att ta tag i lite träning igen..

jaja nog med sovprat och annat svammel. tänkte bjuda på några bilder från vår kamera där alla ALLTID får röda ögon, jag hatar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar