torsdag 25 februari 2010

lamt

..Dagen kunde ju börjat bättre, sverige var verkligen lama så dom förtjänade faktiskt inte att vinna. så istället göttar jag mig åt staffettguldet igårkväll, ståpäls!
Har inte hunnit så mycket mera än, Arvid sover igen, älsk är och lagar bilen igen. Jag hade tänkt fara och väga Arvid idag och även besöka ÖF men det verkar ta sin tid med bilen så det blir nog inget med det..
Siktar på en långpromenad senare idag då det förhoppningsvis blivit varmare ute. Får se om de blir nån storhandling, det behövs verkligen..våra skåp börjar bli allt för tomma haha. det är sååå tråkigt att handla. I hate it!

Var duktig igår och ringde och sökte jobb. Måste säga att det var med lyckat resultat så nu väntar inskolning. När vet jag inte än men de skulle höra av sig så det känns ju nice. Nu i början blir det ju förstås bara timmar och så..Men sen vet man ju aldrig. Jag har ju kvar mitt jobb på kirurgen men får se till hösten hur det blir med allt! just nu är allt väldigt osäkert...Men hur som helst så är det ju aldrig fel med lite extrapengar..särskilt inte nu med min minimala inkomst! haha Så vi får väl se vad som händer, just nu väntar jag bara på ett pling i luren!

I morgon är de fredag och helg igen, på schemat står lunch hos Josephine och Jackie annars är helgen helt oplanerad! Förutom ev stadsbesök då...men det känns rätt skönt. Jag hoppas på sol och inte snö som vädergubbarna säger...

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar