tisdag 23 februari 2010

pannkakslunch

...jag är så fruktansvärt lycklig och har världens finaste lilla kille och världens finaste pojkvän och underbara människor runt om mig. När man hör sådana saker blir jag så fruktansvärt tagen och ryser över hela kroppen. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad. ///


Idag visade termometern på hela -28. underbart för jag är ju inte alls läss på vintern. GAAAH! jag ska aldrig mer längta till vinter eller hoppas på mycket snö! så fruktansvärt läss på detta nu. alla äckliga tjocka kläder och istiden som är utanför vår dörr! usch!
Trotsade i alla fall herr frost och bäddade ner Arvid i vagnen och promenixade upp till "stora & små". Fick prata lite strunt, dricka kaffe, busa och sen bjöds det på pannkakslunch, inte dumt!
Sen när vi kom ut igen så var det rätt skönt så länge man höll sig i solen iaf så passade på att ta en behövlig promenad runt byn.

Igår var jag som sagt till tandläkaren, det gick faktiskt riktigt bra och blev helt gratis, perfekt. hoppas det dröjer till nästa gång nu...Var även och bytte en av presenterna som Arvid fick när han döptes. I ställe för en sparbössa blev det en " busungar " tavla och så en halsduk till våren..:)

Vår bil är än en gång trasig och på väg mot verkstan. jag hatar sånt! hejdå pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar