tisdag 2 februari 2010

muffins med sked

...Tisdag och tidig morgon. ( 8.00) kanske inte ska överdriva men med en förkylning i kroppen så kändes klockan betydligt mindre men var bara att steppa upp ur sängen för en snabb frukost och sen packa ner lilleman i vagnen. Ett besök på "stora och små" som han uppskattade sisådär..Lite småsnuvig och hängig så sedan blev det en promenad, vilket träningspass i denna snöyra! Tungstyrt var ju bara förnamnet..Arvid sov iaf riktigt gott och länge!
Jag har just avslutat ett muffinsbak. När jag gjort smeten insåg jag att jag inte hade några formar så fick bli mazarinformar och nu så här efteråt visade det sig att man får äta dem med sked...aja smaken var de inge fel på iaf!

Arvid sover igen och jag funderar starkt på att slumra en stund men vet inte om det är lönt, oftast blir man bara tröttare efteråt..

Nyfiken som jag är på om någon läser min blogg så letar jag efter nån sorts besöksstatistik men kan icke hitta någon på denna blogg..någon som vet om det finns och var isf?

tjoss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar