tisdag 9 februari 2010

mot vår

..Dagarna springer iväg men jag njuter i fulla drag. Snart är våren här, det märks att det är ljust mycket längre nu på dagarna, I like!
Idag har vi varit på " stora och små " här i byn efter det bjöd min mormor på lunch, mycket gott och bekvämt. Sedan fick jag springa hem eftersom Arvid suktade efter sin älskade gröt, han har inte riktigt kommit på hur han ska göra för att få i sig den men gott är det iaf! gull! :)

Sedan har vi hunnit med en promenad runt brån, hur härligt väder som helst. Träffade Jocke med kniven efter vägen och stog och surrade en stund.
Nu har vi nyss ätit middag och stökat bort, mina killar ligger och sover middag och jag tar en kik runt vårt intranät.( att inte ta vara på dyrbar tid!)

Imorgon blir det en tur till stan. Hälsa på farmor och farfar som inte träffat Arvid på jättelänge. Sen blir det nog en promenad ner på stan och kika lite. Men bara kika!

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar