onsdag 13 januari 2010

vardag

Onsdag, så fort vardagen kommer igång går dagarna så himla fort tycker jag. Idag fick daniel vara ledig pga nå strul på jobbet eller vad det var. skönt i alla fall. Hade hoppats på en lugn mysig dag här hemma med familjen men icke. Han for iväg till piteå med viktor och hans bror så jag och Arvid tog oss en promenix och svängde förbi min mormor. Där var Hilda på besök så vi fikade, busade och lekte. Nu så ligger Arvid i vagnen och sover och jag funderar på vad min "ungkarls" middag ska bestå av..det lutar åt en matlåda från frysen.
Ikväll vet jag inte alls vad som händer, blir nog bara lungt, mys med Arvid såklart, lite bad och sånt..Skulle vilja fara ut och springa igen men känns lite för kallt sen så känns träningsvärken ännu värre idag än igår haha..men det är ju det som är grejen. hade blivit riktigt besviken om jag inte fått någon träningsvärk så.

näe, har inte så mycket att skriva..ha en bra kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar