tisdag 26 januari 2010

räkningar för miljoner

...Så känns det i varje fall när ens lön i princip är slut när allt är betalt. tänk om man kunde få sig ett heltidsjobb, jag måste ta tag i det där sen..sen ja. I alla fall så har jag fått en sån där sjuk räkning från facket där man själv ska räkna ut beloppet man ska betala och jag fattar ingenting! Vet inte hur många gånger jag läst igenom den men det står så sjukt. Har lust att bara riva sönder den men risken är nog rätt stor att jag får en till..tråkigare räkning får man ju leta efter.Känns verkligen som att kasta pengarna i sjön..

Idag har vi varit på "stora&små" här i byn och lekt lite och så. Arvid var supertrött och somnade innan vi ens kommit därifrån. Jag trodde givetvis han skulle sova länge men inte den här gången heller. Vaknade direkt vi kom hem. Men nu sover han igen i alla fall så..

Blir inge stan idag i alla fall. älsk jobbar idag med. Vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt..blir nog en promenad sen för att få lite frisk luft, i morgon lär man väl inte vilja sticka ut näsan utanför dörren så får ladda med frisk luft idag istället.

så äre, hejs.

1 kommentar:

  1. jag betalar 296 kr = 0 inkomst (man betalar inte för ersättning från fk) då är det bara för a-kassan typ, men det är lägsta beloppet... hoppas du blev klokare. haha...

    SvaraRadera