söndag 10 januari 2010

lördag

Lördag, det känns som söndag. men nu förtiden känns alla dagar som någon annan. Idag blev det en sväng till stan, inhandlade en ljusstake, 2 enfärgade dalahästar som jag varit ute efter länge dock blev dessa i porslin och inte i trä men de får duga. Sen en prydnadsfigur också. Hade tänkt att detta skulle passa i vårt tomma fönster men icke. Måste nog köpa mig någon form av blomma trots att den kommer dö inom någon vecka...
Sedan så for vi till pappa och biggan som bjöd på både fika och middag. Arvid var för en gångs skull på strålande humör. körde ett gympa pass och rullade runt flera gånger.(ja, jag är lika stolt varje gång.) En ny snutte fick han också. Han älskar sin "tigersnutte" och har den alltid när han sover så nu gick han en likadan fast en ko. han gillar den skarpt!

Nu har jag just haft besök av lillebror, lillebrors fruga och min kära granne. Måste säga att det besöket gav mig en del att fundera på.

I morgon hoppas jag på mildare väder och då ska jag gå långpromenad hela dagen tror ja.
god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar