torsdag 7 januari 2010

frys och mys

..Brrrr! kyla och åter kyla. Den gör mig rastlös och på dåligt humör. Gå runt runt i en lägenhet är inte min grej. Dessutom sover Arvid inte alls lika bra inne som ute i vagnen. Men som tur var fick jag ett sms om vi ville komma till brån och fika hos Suus. Jag tackade ja direkt och sprang ut och startade motorvärmaren. Blir skönt att få lämna denna lägenhet en stund och sen så var det väldigt länge sen vi träffades så de blir kul.

Har hunnit varit lite duktig idag i alla fall. Köpte ju panellängder på mellandagsrean så strök upp dom med sånna där band och strök alla gardiner som ska upp nu när julgardinerna åker ner. Är så läss på allt julkraffs nu, i morgon ska jag nog börja plocka bort det..Katterna började föresten redan idag. Rev ut halva julgransbelysningen. Som tur var klarade sig alla bollar. Dom vägrar gå ut och deras största nöje just nu är att misshandla vår julbock...

jag tappar mitt hår och mina naglar delar sig. jag känner mig både sjuk och äcklig.

frys och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar