onsdag 6 januari 2010

onsdagssöndag

..så kan man ju kalla det va? men morgon börjar verkligheten igen. I alla fall för älsklingen, jag och Arvid är ju fortfarande hemma varje dag så. men lite skönt med vardag igen men skulle gärna vara hemma hela familjen..

Idag har vi varit i Strand hos mina kusiner, fikat och bytt lite julklappar eftersom dom var borta över jul. Trevligt. Sen har det inte blivit så mycket mer, drog fram dammsugaren i morse en sväng. Nästa städsväng åker julsakerna så man kan dammtorka, vädra och gud vet allt..
Har suttit och spanat på IKEA och skrivit ner lite saker..gud vad jag skulle vilja ha ett hus och bara få köpa allt nytt. det är min dröm. Men ska bli kul sen i alla fall att få göra i ordning Arvids rum..även om det inte riktigt känns lika kul som om det vore ens eget hus men...someday..someday.

Arvid har jättesvårt att somna på dagarna. Kvällarna går jättebra men på dagarna har han svårt att komma till ro och blir oftast så trött att han bara skriker...nån som har nåt bra tips?

Ikväll blir det ostbricka och bara mys med mina killar! tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar