söndag 3 januari 2010

Söndag

... Goddagens eller god afton. Än en gång söndag, dagarna och veckorna bara springer iväg från mig. jag har inte haft nån koll alls på vilken dag de varit den senaste veckan, men det är faktiskt riktigt skönt ibland, att inte alls behöva bry sig.
Idag har vi städat våra garderober, en hel sopsäck som slängdes och en mindre kasse som ska skickas iväg nån stanns. Arvids garderob återstår. den är proppfull så de minsta kläderna måste nu vikas ihop och läggas undan, känns så tråkigt när de ser helt oanvända ut. men jag hoppas vi får användning för dom senare...Sen när vi ska bort med alla julsaker ska jag försöka städa upp i "lillrummet" som ska bli Arvids såsmåningom..
Sedan har vi hunnit en sväng till stan,vi och Daniels bror Tis. Jag hämtade igen min telefon som inte alls var nåt fel på enligt dom..jag orkade inte tjaffsa utan tog med sur min tillbaka den...ett långt jävla finger till media markt! Sen så storhandlade vi på obs och kikade lite på babyproffsen, intersport och så..men inga fynd.

Nu så ska Arvid sova middag och Daniel har fått lov att fara och jobba, förbaskade snö! han blir borta hela kvällen så jag har laddat med godis och ska försöka hålla mig vaken till hockeyn..

I morgon är det besök på banken, ska styra upp ett sparkonto till vår lilla guldklimp. just nu så befinner sig x antal kronor i en burk här hemma, inte så stabilt kanske..så det blir nog bra de.

God kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar