onsdag 27 januari 2010

ingen gnista

..jag har ingen lust med nånting idag. jag borde åka till stan och köpa en present, eller åka på ÖF eller städa lite eller hälsa på mormor eller farmor och farfar. jag borde färga håret..ja och en massa mer men det känns som det inte kommer bli nånting alls idag förutom kanske 10 koppar kaffe..

Jag hoppas jag får hem mina foton som jag beställt, isf ska jag börja med Arvids fotoalbum. Skulle även vilja göra ett till mig och älsk men det får bli en senare fråga..finns ju typ en miljon bilder att gå ingenom då...

Arvid sov från cav 20.15 till 7.30 i morse utan att vakna en enda gång. huuur skönt som helst. Sen låg vi och myste och somnade en stund till så klev upp någon gång efter 9. nice!

näe, mot kaffepannan! tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar