onsdag 30 december 2009

staden

Idag besökte vi staden som jag väntat på hela veckan men jag fick inte med mig en enda grej åt mig själv hem. Ett par gardiner till vardagsrummet för halva priset. Arvid gick en mössa ( 3:e tror jag, så hoppas den passar nu!), två "dreggel-dukar" och ett par jeans. Daniel hittade också ett par jeans och så två tröjor. Sen köpte vi raketer, för ja det blir nyårsfirande ändå. Hade ställt in mig på att vara hemma när våra vänner igår inte kände sig pigga men de verkar vara på benen idag så det blir ju skoj! Försökte lite smått leta en klänning idag men hittade ingenting. Har blivit världens lantis, finner det inte ett dugg roligt att gå på stan och prova kläder längre.. Köpter jag något tar jag hem och provar det och lämnar tillbaka det om det inte passar..aja..

Lämnade in min telefon igår. Hade jag lämnat in den en dag tidigare hade jag fått en ny direkt men nu ska det jävlas ännu mer och provas och skickas och bla bla..batteriet håller inte ens en dag, köper man en telefon för över 3000 tycker man ju det ska funka...jävla skit tyskmediamarkt! aldrig mer.

näe, nu är Arvid nybadad och sover och jag och älsk ska spela bingolotto och hoppas på bättre tur än förra veckan. haha go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar