söndag 6 december 2009

pepparkaka

söndag = mysdag. jag gillar söndagar. förut var söndag ångest för mig när man skulle börja skolan eller jobba men inte nu, nu tycker jag dom är mysiga mest. Idag har vi klätt vår julgran, den blev faktiskt fin, katterna överförtjusta förstås. sedan måste vi och storhandla, minns inte sist vi handlade haha..

Igår var jag och Arvid och bakade pepparkakor hos daniels föräldrar, mysigt. Daniel fick lov att jobba han,trist! Men sen på kvällen for vi och hälsade på Tomas och Sara en sväng..
Arvid har haft det lite jobbigt i helgen, varit supertrött på dagarna men inte kunnat komma till ro och somna och i stället gallskrikit men sen har han nu sovit två hela nätter i rad, igår till kl.9 och idag till 8.30. jätteskönt såklart men hoppas ändå han kommer tillbaka till sina rutiner..Igår provade vi ge han med flaska och det gick bara bra så det kan ju vara skönt att veta..

I morgon ska jag och Arvid baka hos mamma, lussebull och knäck. sen är det babymassage. Det är verkligen kanon att vara ledig såhär innan jul, ingen julstress här inte! :)

nyss snöade det här utanför, nu regnar det tyvär..och just ja, måste bara säga att Erik vinner idol. galet bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar