onsdag 9 december 2009

gina fucking tricot

igår gjorde jag och Arvid stadsbesök för att inhandla de sista julklapparna, bara en kvar nu. hur skönt är inte de?! jag hade hoppats de skulle bli mitt sista stadsbesök före jul men ack så lurad jag blev. köpte en lång hoodtröj apå gina. hur skön som helst! men när jag kom hem och tog på mig den kände jag nåt i baken. klanten till kassörska hade glömt avmagnetisera den..så fruktansvärt drygt att måsta åka in bara för att tabort den. jag finner inga ord...dom borde fan få betala bensin...

Idag har vi varit och hälsat på Hilda och Hugo, dom sov mest men han busa och mysa lite granna i alla fall. Nu är Arvid trött för han har mest "småsovit" hela dagen men aldrig någon längre stund så ska ge han mat sen blir det en promenix med vagnen..Annars blir det nog bara soffan ikväll, har just diskat undan middagen och skurat toan så jag tycker det är nog..

Adios.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, det hoppas jag med. :) Vi ska iallafall får göra ett glutentest på Måndag, det var all hjälp dom kunde göra för oss. Men jag hoppas verkligen inte att flickorna är glutenintolerant. :/

    SvaraRadera