lördag 12 december 2009

Media markt ruinerar

jag har äntligen en ny strömkabel till datorn, lycka! dessutom köpte min älskling 2 filmer; the proposal och borta bäst hemma värst + brasdvd med julmusik. puss! Sen så köpte han sig en fin julklapp själv också, ett nytt ljudsystem..jag kan inte påstå att jag tycker det är så nödvändigt för så mycket pengar men det är inte lönt att diskutera haha.. I stället så får nu ny dator vänta och våran gamla pärla duga ett tag till.. När vi nu besökte denna gigantiska butik med flera 100 tvskärmar och grejjer så började jag smått kika på en ny mobil, min gamla trokänare evon börjar bli lite ringrostig så får se om vi svänger förbi i morgon och inhandlar en ny..I så fall blir det nytt abonnemang så jag slipper betala telefonen på direkten eftersom min inkomst just nu är minimal..det kommer förmodligen sluta med att jag blir för snål haha..
Sen så var vi ner på stan en sväng också och avmagnetiserade min tröja och köpte sista julklappen, tjoho! har aldrig varit klar så tidigt nåt år förut..

Idol igår då, jag tycker rätt vann även om jag tycker Calle blivit bättre och bättre på slutet medan Erik varit jämnbra hela tiden nästan..men det är ju som synd det är slut, det har ju som varit mitt och Arvids fredagsnöje..

Ikväll ska vi ha myskväll, se film med vårt nya ljud och mysa mysa mysa! Jag börjar få julkänsla nu också så allt känns bara mys!

nu ska jag kika vidare på telefoner...ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar