måndag 21 december 2009

dan före dan före dan före dopparedan

Fort har ännu en helg gått. Fredagen var det som sagt kalas. Lördagen storstädade "vi", måste säga att jag stod för större delen av städningen, men skönt att kunna göra det i lugn och ro iaf.. sen var det "lilla julafton" i Penglund med Daniels släkt. Arvid fick bilar och en tygbok av sina kusiner sedan fick vi pengar och så till hela familjen av hans mormor och morfar och farmor. På kvällen var vi förbi Tomas och Sara en sväng sen blev det hem och mysa i soffan, såg the proposal, bra film, inga mardrömmar sen så.
Igår så var jag och Arvid på julfest hemma i Strand med mamma och familjen..Sedan kom Daniel och så min morbror med familj och åt middag där, mammas köttfärssoppa, går inte av för hackor.

Idag har Daniel varit ledig, hur skönt som helst! vi åkte in till media markt för att jag skulle köpa min mobil..och nu är den köpt men jag har fortfarande ångest, jag hatar att göra av med såämna mycket pengar! men men..försäljaren lurade på mig nå plast till den men den ska jag tillbaka, kändes inte värt..
Sen tog vi en långpromenad och efter det var vi bjudna på middag hos våra kära grannar. hur gott som helst! Nu ska vi se film, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar