fredag 25 december 2009

Julen

...Jul jul strålande jul. julen har hittilst varit kanon. Igår var först Daniels föräldrar och bror här och åt grötlunch och öppnade juklappar. Fick bla. presentkort på mias lustgård, prydnadskudde, Arvid fick snygga gossedjur, tallrik och mugg, påslakanset, kläder m.m. Sedan begav vi oss till min pappa och Biggan. Firade resten av julafton där med lillebror och farmor och farfar. lugnt och skönt men en massa julklappar, tror aldrig jag fått så mycket nått år..bla; ralph lauren parfym, pläd, presentkort carlings, fat och tallrik till min servis, tomtar, duk m.m. Arvid fick sparbössa från mias, massa kläder, mera gossedjur, speldosa och massa mer! Fick även en silversked av min mamma. Vi fick presentkort på Media markt av henne och Christer så nu blir det att shoppa..frågan är ju bara vad.
Idag tog jag och Arvid sovmorgon.Han vaknade först halv nio men sedan låg vi kvar i sängen och somnade båda om medan min älskade klev upp och diskade bort all disk och kastade bort allt skräp, bästaste! så vi klev upp vid kvart över 10, jag fortfarande lika trött, sov urkasst i natt. Hade så jäkla ont i magen och frossa men som tur är blev det inge mer än så iaf, men har varit slö hela dagen.. Vi har varit hem till Mamma och ätit middag idag, spelat lite wii och så hälsade jag på mina kusiner en stund..Sen for vi upp till Penglund till Daniels moster. Arvid fick träffa sin tremening Ebba som är ca 5 månader äldre, det är helt sjukt vad fort det går..hon är redan uppe och går. Kom hem för en stund sen och har just lagt i säng mitt lilla hjärta! Nu blir det soffan för hela slanten. Jag älskar julen, bara slöa, äta och må bra! gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar