torsdag 2 december 2010

dag 4

..dagarna går så himla fort, har redan vart hemma tre dagar, snart fyra! jisses..men måste säga att det är riktigt mysigt att bara få vara hemma och ta det lungt med lilleman. Har ändå hunnit med en hel del denna vecka. Måndag frissan som sagt, inte helnöjd men det blev då bättre än innan. Lite svårt att få till nån snygg frisyr då man vill spara ut håret.. men luggen blev bra. Tisdag blev de inte bad eftersom termometern visade - 25. I stället lite häng i Spöland och på kvällen så kalasades det hos kusin i umeå. Igår var det dags för domen, glasögon eller inte. Och det var värre än jag trodde, inte bara närsynt utan också brytningsfel så glasögon here I come! haha Blev ett par svarta stora tvrutor och ett par pilotbrillor. Kommer se urfånig ut så skratta ni bara ;P haha men jag provade lite mindre bågar men så ju ut som en kärring! eller som min mamma så nej, då ser jag hellre lite lost ut ;P haha! Kommer om två veckor, ska bli riktigt spännande!

Idag har vi mest tagit de lungt, fast än Arvid sover till 8 på morgonen är han skittrött och grinig på fm, förstår inte de. Nu sover han sött ute i vagnen och när han vaknar beger vi oss mot Strand till mina småkusiner!

Ikväll blir det kanske lite knäck-kok. Hade tänkt baka lussekatter lr nåt men hade inge saffran och sånt hemma så får se om jag ids köpa..
I morgon är de visst jobbintervju på em, annars lite städning och så. Lördag julklpappsshopping med älsk. över en månad sen vi umgicks bara vi så det är dags! :)

jaja nu vet inte allt om mig just nu ungefär! haha KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar