söndag 28 november 2010

1 a advent

hoho! jag är inte död..bara ordentligt slut på! Men nu väntar mig en månads ledighet som är mer än välkommen! gosse va skönt! Arvid ska skolas in på dagis, börjar nästa måndag!!! det ska bli spännande och lite vemodigt! hoppas bara han kommer trivas så kommer det bli super tror ja! Sen ska det julstökas, handlas och mysas! Börjar i morgon med besök hos byns frisör. Sedan onsdag blir det optikern för att se om det blir en glasögonorm av mig. mest troligt!
t
Har jobbat hela helgen så ingen skyltsöndag för oss. Var ändå lite för kallt så. Har iaf fått upp lite adventspynt, gardiner osv..Ska skynda mig beställa julkort i veckan, det tar bara sån tid! eller är det så att man prioriterar annat...nåväl så ska det göras!

Nu ska jag betala bort högen av räkningar så är då det gjort! alltid lika kul..

Trevlig första advent! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar