torsdag 11 november 2010

tid

..Har verkligen inte ägnat en sekund av min dyrbara tid till denna blogg de senaste dagarna. mest pga allt jobbande. Idag är min enda lediga dag på 10. fint! spenderat den hemma med min underbara pys och mest mys. En sväng till vännäs för ett minsta sagt trevligt bankbesök och sedan lunch på fiket med karln min. Har även hunnit med promenad, utelek i snön och dammsuga.

Nu väntar helg igen, jag går ut hårt med nån sorts "förläsning" eller vad man ska kalla det 9-16 i morgon sen jobb lör,sön,mån,tis. jaadå. Men ska försöka hinna fira lite farsdag på söndag och så är vi bjudna på middag både lör och sön så de blir full rulle!

Annars har int eså mkt hänt vad jag kan komma på. Var till stan förra lördagen och shoppade jacka åt mig, supernöjd! Kouma skor till Arvid, sviiiindyra så jag hoppas dom lever upp till allt gott jag hört om dom. Även lite annat smått och gott som tavellister till Arvids rum, ljuslykta m.m...Nu blir nästa julklappsshopping..jag gruvar!

hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar