måndag 1 november 2010

Ny dag

..Haft en kanonhelg! Fredagen var det storstädning och storhandling och sen en god middag och gott vin och riktigt fredagsmys med bästaste lilla familjen!
Lördag var fest med maskerad, tema rock! Själv var jag väl inte så värst utklädd mer än välsminkad och svartklädd men däremot så hade dom andra verkligen lyckats, gud så vi skrattade och trevlig hade vi! En lyckad kväll.
Vaknade allt för tidigt igår morse med tanke på att vi hade all tid i världen på oss att sova ut eftersom vi hade tjänat en timme och dessutom barnvakt. Men upp 8.00. Sedan kalas i strand hemma hos mamma. och sedan god middag hemma hos pappa. Åt i princip för en vecka framåt..

Arvid vaknade före 6.00 i morse, inte likt honom. Men kände efter en stund att det var alldeles fuktigt i sängen. Hans blöja hade läkt stackarn! Så upp och hoppas, mer död än levande haha Men nu sover han ute i vagnen igen, försökte få honom att ligga i våran säng tillsammans med mig så jag skulle få mig en nap men det är omöjligt för honom att ligga still. Så det blev en sväng runt kvarteret med vagnen och så en dusch så man vaknar till! Så nu är jag redo för en ny dag! :)


rock n´roll baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar