fredag 29 oktober 2010

EN ledig helg!

..Äntligen fredag! skurat, dammat, vädrat och pustsat så det ska bli aningens mer hemtrevligt här hemma. Är helgen till ära ledig hela 4 dagar, kan inte bli bättre. och jag tycker visst jag förtjänar detta efter att ha jobbat 4 helger på rad och nästa helg börjar det om. Oj så jag ska njuta denna helg!

lilleman är fortfarande rosslig och snoret rinner, det tar aldrig slut. Hur kan en sån liten människa producera så mycket snor? det finns inget slut! Men han är ändå pigg och nöjd när han väl är vaken så vet inte vad detta är för sorts förkylning. Less den är vi då!
Annars händer nånting nytt varje dag, dom utvecklas nåt enormt i den här ålder, det är häftigt att se! jag hoppas snart han ska släppa tvbänken och steppa i väg på egen hand men han håller hårt..men de kommer när de kommer! älskade skrutten våran!

När gubbs kommer hem ska vi till vännäs för att storhandla, vilket verkligen behövs! Ska köpa en present till mamma som fyllde år igår och så blir det en sväng på boa eftersom det vankas partaj i morgon. ryktas även om maskerad..inte min starka sida men man får väl bjuda till ;)

näe, ska städa klart medan lillpyret sover ute i vagnen. Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar