tisdag 26 oktober 2010

kokkelimokkmedicin

..Så blev det tisdag efter en natt med litet innehåll av sömn, Arvid hostar som jag vet inte vad. Fick oss en tid hos vårdcentralen idag och dom lyssnade på lungorna och misstänkte ev, förkylningsastma..Men vi fick börja med molipect och bricanyl och hoppas på att de hjälper! Är så less denna förkylning nu!

Själv har jag fått nå knas med höften..Eller det känns som Ischias, inte för att jag haft det förr men kan tänka mig att det känns så här. Kan fan inte ligga ner på kvällarna när jag ska sova. Värmekudden är min bästa vän och så alvedon på det. Ska höra med sg på jobbet i morgon om hon tror tens kanske kan hjälpa eller nåt sånt.. Hoppas det går över iaf, irriterande om inte annat!

Arvid ska vara hos sin Farmor och Farfar nu i två dagar när vi ska jobba. jag är så less på detta pusslande med barnvakter..1 månad tills ledigt igen. Men vi har iaf tur som har dom som ställer upp så himla mycket! guld värda.

Och nu har dessa frågor om julen kommit igång, jag hatar att välja var man ska fira jul. Känns som man vill dela sig i flera delar. Sen så ska det ju inte vara nån stress heller..haha aja, det blir säkert kanon när allt väl är klart. Är redan stressad över att jag inte börja med julklapparna..

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar