fredag 22 oktober 2010

urkas

Nu är jag så fruktansvärt spyläss denna förkylning som går. Tar den någonsin slut?! Nog vet jag att småbarn är sjuk ofta och snoriga. Men detta tar ju priset. Vet även med mig att det inte bara är Arvid som är drabbad så det måste va nå knas med den här förkylningen som bara börjar om och om och om igen. URK!

Fredag idag i af, jag ska iväg på jobbet om någon timme. Arvid får vara med sin Farmor tills det att pappsen kommer hem. Tur han är så himla enkel att lämna hos farmor/farfar/mormor/morfar osv..Mycket värdefullt!!! Jobb även i morgon fm som jag frivilligt tagit på mig så ska inte klaga sen ledig söndag!

Jag börjar känna en aningens behov av att umgås! så hoppas lilleman snart är kry!

Nåväl, det var nog allt för nu. ska se var kylskåpet har att erbjuda till lunch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar