onsdag 3 november 2010

jobb jobb jobb..

..Sitter och försöker hitta nåt nytt jobb att söka. Heltid på kirurgen verkar ju vara en omöjlighet. Men verkar inte heller så lätt att hitta något nytt. Sen är jag ingen hejjare på att skriva cv, personligt brev och allt var det är! Varför krångla till det så jäkligt? Kan ingen bara ringa upp mig och ge mig ett jobb!? vore fint tycker ja!

Jobb ikväll igen, sen ledig i morgon för att sen jobba fre och sön. ledig lördag alltså. verkligen hoppigt schema nu, sedan när jag börjar på söndag så jobbar jag 9 dagar av 10 i sträck! jag är redan less..

På lördag blir det iaf stan på dagen, ska försöka hitta en vinterjacka till mig själv och vinterskor till lilleman, han har sånna minifötter så det ska bli spännande att se vad vi hittar..Skulle vilja köpa massa annat också men får se..Ev. ska vi ut på byns hotell på lördag med massa härliga vänner men just nu känns det som min lön är som bortblåst redan så får se hur de blir med det. Sedan känns det som man vill vara hemma så mkt som möjligt med Arvid nu när jag ska jobba som en dåre sen.

Igår var vi på kalas igen, tredje dagen på rad. denna gång fyllde Daniels bror år. Mera fika och mer svull. Känns som jag rullar fram snart!

näe nu känner jag att det börjar sväva iväg det här..Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar