fredag 12 november 2010

klagosången

..men jag ska börja med det positiva! Haft en riktigt bra dag med lean-spel. För er som inte vet vad det innebär så googla på det, orkar inte beskriva det här och nu. Men ännu en dag som springer förbi en. hemma vid 17- tiden och nu är klockan redan 20 snart. Lilleman ligger i sängen, däckad efter kvällens dos välling. Har börjat ge honom mera och det verkar göra susen! Idag gick han alldeles själv med sin gåvagn, långt också! Gick också när vi höll honom i händerna som han hatat förut! storkillen våran! min stora man han är och besöker en vän så jag kör solo ikväll. Blir idol och sen sova eftersom plikten kallar 7.00 i morgon..Måste säga att jag är riktigt less att jobba helger nu! Det sociala familjelivet är lika med noll! Hade jag haft 100% ob hade jag kanske inte gnällt lika mkt heller..Men sjätte helgen av fem börjar bli lite småtungt..men som sagt 3 helger kvar sen och då ska jag njuta av att vara hemma sista månaden med Arvid. verkligen njuta! lovely.

mot soffan och julmusten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar