fredag 17 december 2010

ska de va så ska de

..Fredag och snöstorm, lovely! jag gillar att det verkligen är vinter när det är vinter annars kan de lika gärna få va. så ser fram emot en vit härlig jul! :)
Har varit på förskolan idag, lämnade Arvid själv nästa hela tiden. han åt lunch och allt. Somnade som en stock direkt sen. Känns iaf skönt att det går bra att lämna utan att han skriker efter en..men än ska man väl inte ropa hej men.

Helgen blir nog rätt lugn. gubbas fick ut kl. 1 i natt och ploga och har inte kommit hem än så han lär ju vara allt annat än pigg. eftersom det kommer ungefär lika mkt snö till så lär det ju bli en natt till på stadens gator för honom. Vi hade en tanke på att fara till lycksele i morgon, julparken men det blir förmodligen inget då..lite tråkigt men det kommer ju fler år. Blir iaf att se luciatåg på söndag hemma i byn. En riktig jultradition. Min Mamma inbillade sig att Arvid skulle kunna sova i hennes famn som han gjorde förra året eftersom det var kl.13 mitt sovningen.. HAHA! good luck säger jag bara...

Nästa vecka är julvecka, helt galet vad fort tiden går! Snart har jag varit ledig min månad.
Vi har några julklappar kvar att inhandla men det mesta är gjort, vilket känns kanon. Kommer förmodligen dö i en hjärtinfarkt nästa år när jag inte kommer vara ledig i december, hur ska man då hinna med allt?! haha

Nåväl, nog med struntprat! Trevlig Helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar