fredag 10 december 2010

Blindstyre

..hallå där ute ! själv håller jag mig inne så gott det går idag. minus 18 och blåst. USCH! Men fick lov att dra igång gammbilen i morse för att bege oss på inskolning på förskolan. Det gick galant, fort var den timmen förbi. På måndag ska vi se luciatåget där sen blir de inskolning resten av veckan..går visst magsjuka där så jag hoppas innerligt att den inte kommer på besök här. Har tvättat händer för glatta livet idag! haha

Arvid ligger ute och sover och jag försöker städa upp här hemma lite inför morgondagen. Glöggfest står på tur! Tror och hoppas det kommer bli super trevligt! :) Synd det krockade med reunion med brudarna med ev hinner vi ses nån stanns i vimmlet om det blir så.. :)

Var och hämtade ut mina glasögon igår. Snacka om snabba puckar! 1 vecka och 700 kr för synundersökning + två par glasögon! Galet billigt tycker jag. är fortfarande rätt ovan men OJ vilken skillnad! haha blindstyret här..

Ja annars har vi haft en väldigt slapp vecka här hemma men peppar peppar är Arvid riktigt pigg lite snuva bara..ska fortsätta i vår slappa stil och slänga mig på soffan med min färska tidning som kom med posten idag. Lite kaffe till det så! :)

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar