onsdag 29 december 2010

nu är glada julen slut....

..hej och hå! så var julen förbi..och fort gick det, alldeles för fort! Haft en kanon jul. först lite firande kvällen innan hos daniels bror med familj. God mat och trevligt! Sedan uppesittarkväll med bingo, utan vinst som vanligt. Julaftonen hos daniels föräldrar var också trevlig med mycket mat och julklappar! Arvid fick sig bla en spis, pannor, parkeringsgarage, pengar m.m. Kvällen avslutades hemma med lite besök.
juldagen begav vi oss mot strand för att fika med släkten där sedan vidare till pappa för att äta middag och öppna klappar ! Super bra julklappar fick vi alla och är supernöjda! :)

Sen i veckan har älsk jobbat och vi hängt på förskolan på förmiddagarna. Annars inte gjort många knop. Känns som man blev snuvad på mellandagarna i år . Då ska man ju ligga i soffan och se film och äta julgodis hela dagarna..men jobb=pengar.
På tal om pengar har inte jag fått nån fp denna månad..peppar peppar första gången de krånglar så ska väl inte klaga men irriterande är de ju! Vore ju snyggt att få betala räkningarna..Tur man har en sambo med inkomst. Hur gör man annarS?!

Nyår på fredag. Vi kommer besöka våra vänner Tomas och Sara och barnen såklart! 3:e året nu vi gästar dom så måste väl blitt en tradition då va? haha dessvärre så hade jag inte kollat ordentligt när jag skulle börja jobba innan jag sökte ledigt och självklart den 1/1 7.00 så bara att he sig upp! men så äre..blir säkert bra ändå! :)

I morgon ska jag äntligen få besöka rean. Hoppas det finns nåt kvar åt mig...haha
och just ja, har ju varit ute i spåret ikväll med mina skidor, harre så jobbigt men känslan efteråt är ju oslagbar! bör upprepa detta snarast..

Näe, mot sängen. mina killar sover båda sen några timmar tillbaka så jag borde väl åtminstone försöka...GÖTT NYTT på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar