onsdag 22 december 2010

dan före dan före dopparedan

..ja som sagt, dan före dan före dopparedan! jag har som inte riktigt fått den där julkänslan än men nu när kung bore kanske ger sig med snön får jag ha min käraste hemma så vi kan få nån ordning på det här med julen. haha senaste veckan har jag varit sk. plogänka. Det enda jag sett av honom har varit sovandes på soffan eller i sängen. Men nu verkar det ju bli kallt i stället så förhoppningsvis får vi fira jul i lugn och ro..

Inskolningen för lilleman går åt skogen. Fröken som han hade förra veckan var nu sjuk och de blev en helt ny som jag skulle lämna honom med igår. jag förstod redan innna att det inte skulle gå vägen och mkt riktigt så skrek han sig igenom den stunden innan han däcka i vagnen. det gör riktigt ont i mamma hjärtat! huvva..Sen inatt så har förkylning nr 2 under denna inskolning kommit så ingen förskola idag...suck. Tur iaf att man inte ska börja jobba i morgon så man hade måstat lämna honom där själv utan att fått det att funka..näe fy sjutton! jag önskar så att min SGI varit den högsta så jag kunde vart hemma några år till! haha..

I em ska vi iaf in och handla sista julklapparna. Vi hade tänkt göra det i helgen men det blev ju då inte av..så hoppas det finns nå saker kvar! haha Annars så fick vi fram julgranen igår, varje år förbannar jag mig över dom där jävla ljusen! det måste finnas en bättre lösning än de där..den vart iaf fin till slut. Ikväll blir det julklappsinslagning och så kanske koka lite julgodis :)

Julaftonen kommer firas hos daniels föräldrar och sedan juldagen hos mina.I skift då förstås..Blir säkert bra de. Jag hoppas bara lilleman är kryare tills dess!

God jul på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar