lördag 17 april 2010

veckan som gått..

Nu äntligen har vi en kabel som giver vår urusla dator ström igen. men eftersom jag har diverse bankID och elegitimationer på denna dator har vi inte fått tummen ur att köpa en ny eftersom jag då måste banken osv..sen kostar det ju pengar också..
veckan som gått då..
Måndagen var hemma och lugn, återhämtning efter magsjukan..
Tisdag var det besök på sjukhuset för Arvid, som väntat hade han gått ner i vikt så nu väntar mera vägning och sedan återbesök och givetvis mat mat mat! Efter det besökte vi min farmor och farfar.
Onsdag var vi till Hilda och Hugo i strand på förmiddagen och på kvällen var vi och gratulerade Alvin som fyllde 3 år!
Torsdagen var jag och snylta lunch hos mormor sedan kom Ewe och Aron på besök och jisses vilken storkille han blivit, märktes verkligen att Arvid inte vuxit som han ska..haha! gobitar :)
Igår så var det äntligen dax för vår lunch med Sara, Nova, Alvin,Josephine och Jackie. och sedan var vi på hotellet och Krysset sedan blev det hem och sova för mig och Arvid..

Idag så har vi hunnit till stan en sväng och köpt kabel och kikat lite, min skalle håller på sprängas trots alvedon intag..Ikväll ska jag och trycka tårta hos släkten..annars blir det nog en lugn helg!

det var lite update..hoppas nu datorn håller ihop ett tag till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar