fredag 2 april 2010

påsk

..Så var det långfredag, vips så där bara. dagarna går så fort! Även om den senaste veckan varit rätt seg med sjukdom och mest inhomhusvistelse men igår tog vi oss äntligen ut.
Mot Örträsk och svärmor och svärfars stuga. Med oss fick vi även dalas bror Mattias. Vi var borta i stort sett hela dagen och åt massa godis, god mat och passade även på att ta en tur med skoter och pulkan medan Arvid var hemma med Farmor och Farfar. Det var bland det roligaste jag varit med om på länge. Jag och Tis satt i pulkan och jag kunde bara inte sluta skratta, det bara sprutade slask och vi hoppade i varenda litet gupp och mitt i allt så brakar hela skiten! hahahha jag trodde jag skulle dö. Sedan skulle grabbarna försöka meka ihop de där men de ville sig inte och Tis skar sig så det såg ut som vi dödat en björn på stället eller nåt..Så hem fick vi åka alla tre på skotern. haha

Imorse var jag helt död och tog mig inte upp förrän vid 8. älsk gjorde scones till frukost,mums! och sen begav vi oss mot strand, där lyckades jag köra fast i allt slask men det ordnade sig utan större problem..Var förbi mamma en sväng och Arvid fick äta lunch där.
Nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hem så ska vi fara till pappa och äta grillat, gu så gott!!!

glad påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar