torsdag 8 april 2010

snabbis

..snabbloggning! Vår dator är trasig, igen! blir så läss. antagligen kommer vi måsta köpa en ny och det kommer nog dröja eftersom ekonomin inte alls tillåter. blä! Snyltar nu på svärföräldrarnas..Ska även snylta på deras middag idag, kasslergryta, min favvo!

Har annars idag putsat köksfönster(en början iaf..) städat, tvättat och promenerat.
Igår var vi till Lycksele för att fira Arvids tremenings 1-års dag. Trevlig dag! Arvid fick massa presenter han med när vi besökte lycksele city..en skitsnygg jeansjacka, en velourdress,body,mössa,pyjamas och sockar..Nu måste jag verkligen köpa något åt mig själv nästa gång! haha

jaja, i morgon är det förhoppnignsvis dags för vår efterlängtade lunch, det ser jag verkligen framemot så nu hoppas jag verkligen ni är friska kompisar!! :)

Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar